diumenge, 4 d’octubre del 2009

ROSES FISHING CAMPUS

ROSES FISHING CAMPUS

14 comentaris:

  1. jejejjejeje..... ja estic reclutant gent per anar obtenint votacions.... això es la guerra!!!
    xavi

    ResponElimina
  2. Hola nois, de moment qui s´emporta la "palma es en BIG BANNA FISHING" ! De totes maneres he de dir, que jo m´apunto a una sortida de pesca, una competició entre tots, i després fotre´ns un bon esmorzar/dinar.
    I give 10 points to BIG BANNA
    Merci

    Xevi Eusebio

    ResponElimina
  3. Ei Xavi, si pots amb els cars també podràs amb el fishing tot i que ho veig bastant xungo pel nivellàs!!!.

    Estic amb Eusebi, quan volgueu!!

    ResponElimina
  4. En Xavi és en Cullareta, no en Xepa, encara que segur faria un peperàs! El llobarro a spinning ja el té al seu compte personal.

    ResponElimina
  5. Totes aquestes votacions estan comprades. Faig una crida a la població perquè NO em voti... No vull cap mena de pressió!!!!

    ResponElimina
  6. no tinc cap dubte que el guanyador sera Estevet, amb una llobarrana guapa d'uns quants quilos de pes.
    Anims desde formentera, el proxim any un convido a fer el torneig aqui, molts bons raors, tots trets a canya.

    ResponElimina
  7. Gràcies castisssos que gaudiu quan les estones s´allarguen i correu quan el temps passa depressa, demà comença la primera màniga amb la pesca del calamar, el dijous ja veureu els primers resultats. Apa!! Força Bacailian!!!

    ResponElimina
  8. No vull pressió, no vull pressió.... Marica!

    ResponElimina
  9. La pressió és lo de la birra no?

    ResponElimina
  10. Ooohh Eriçu... mmm... em menjaré tot el teu jigg, t'espero...

    ResponElimina
  11. Calla Puta, el jigg m'el menjaré jo!!!!!

    ResponElimina
  12. Lala mac magic magister8 d’octubre del 2009, a les 3:13

    Què collons passa, tota una nit de pesca i encara no veig cap peix!!!.

    ResponElimina
  13. Hola nois!

    He trobat de casualitat el vostre blog buscant alguna cosa de pesca per la zona de la badia de Roses. Felicitats per el bonítol de 5kg, vaia bestiola!!! Ara fa uns mesos he creat un fòrum de pesca en català www.forumdepesca.com us convido a que hi entreu a fer un cop d'ull doncs la majoria som pescador que sortim per la badia. Bona pesca a tothom i seguiu aixi!!!

    Joan

    ResponElimina