diumenge, 8 de novembre del 2009

DE COMPRES PEL SALÓ NÀUTIC DE BARCELONA 2009

Hola amics,

Doncs si, tenia moltes ganes d'anar aquest any al Saló Nàutic de Barcelona. Principalment perquè m'encanta somiar amb els vaixells que hi ha i tambè per comprar algunes cosetes de pesca que de vegades es complicat trobar, ja que allà tens tots els suministradors agrupats sota un mateix sostre i a sobre amb uns preus molt atractius.

He de reconeixer que vaig ser (i que no se m'enfadin les fèmines) pitjor que una dona amb targeta Visa Oro de Rebaixes de gener... sisisisi.... no em vaig poder reprimir i va caure un carret de curri OKUMA, batejat  pel Big Vana com a LOVE PARADE (a la foto entendreu perquè) i un fotimé de culleretes SPANYD MANIAC de totes les mides i colors. M'ho vaig passar pipa...

Aquí teniu unes fotillos...









Salut i picades!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada